Alla inlägg under oktober 2012

Av jennifer larsson - 11 oktober 2012 16:20

Hej gullungar!
Kom precis hem till moa, slutade 15.30idag, suck..
Händer inte mycket alls idag, ska sätta igång med innebandyn igen ja, va hur osäker som helst förut för att få ihop skolan, träningarna, kompisar, familjen.
Men nu har ja kollat o de här ska gå, precis när ja berättar för min tränare att ja ska sätta igång så blir jag erbjuden att spela match på söndag.
Hah, har inte tränat eller ett skit, känns najs!
Ska börja träna nästa vecka, måndag & onsdag :)
Men just nu är jag med min bitch ;)
Lyssnar musik o snackar om grabbs, haha.
Men ska göra dagens snart, puss

Av jennifer larsson - 11 oktober 2012 09:41

Fan va jag suger på att blogga, ska bli mycket bättre, lovar!
Bloggar mer efter skolan iallafall, fan va sämst jag är men jaja, hörs sen!

Av jennifer larsson - 9 oktober 2012 19:05

Hej fina bloggläsare!
Ligger i sängen & pluggar engelska & läser biologi.
Fryser så sjukt mycket, usch.
Vinter jackan åker nog på imorn kan kan jag tro :)
Gör dagens sen, ville mest upptadera.
Juste, min älskade nya klubba har kommit, love ! <3
Den ska få ett äventyr !
Puss

Av jennifer larsson - 9 oktober 2012 13:15

Har precis haft sy-slöjd o om en stund har jag idrott, upptaderar sen.
Puss

Av jennifer larsson - 8 oktober 2012 21:39

Ingen blogglust just nu då allt inte är på topp.
Hörs imorn, puss

Av jennifer larsson - 8 oktober 2012 21:35

Dagens citat: jag kan simma men i dina ögon drunknar jag.
Dagens låt: boyfriend- justin bieber
Dagens person: ronja gustafsson, helt sjukt underbar brud, man kan alltid prata med henne om allt & hon är guldvärd! Ens egna ögonsten!

Av jennifer larsson - 8 oktober 2012 18:19

Hej alla finisar !
Ligger i sängen & har de tråk..
Slutade 14.10 idag, grymt skönt :)
Jag kan verkligen inte konsentrera mig i skolan för alla tankar är kring han, de går inte..
Ska snart sätta på en film o bara gosa ner mig i sängen, bara han som saknas.
Även jobbigt för mina 3 närmaste vänner bråkar med varandra o ja sitter i kläm o kan inte göra nått :/
Imorgon är de sovmorgon till 9.40 lallala :D
Upptaderar senare :)
Puss

Av jennifer larsson - 7 oktober 2012 21:51

De här är inge depp inlägg men upp till dig om du vill läsa !
Jag är så otroligt jävla kär, de är sjukt.. Men så himla rädd på samma gång, han gör mig så glad.
Att få vara i hans famn gör mig varm i hela kroppen & jag vill bara stanna.
Att lämna han efter vi träffats mådde jag dåligt av, fick en stor klump i magen & tårarna kom.
Varför blev de så? Har alltid undrat de..
Få höra hans röst ger mig en rysning, i hela kroppen, ingen kan föreställa sig de.
Kan knappt förklara med ord hur jag känner, kan bara säga att den här känslan har jag aldrig haft för nån alls.
Så K Ä R på riktigt, åååhh!
Fan va ja tjatar men kan verkligen inte släppa han i mina tankar, de är bara han i mitt huvud.
Tänk den gången du höll om mig första gången, magiskt!
Du är min drog som inte förstör mig, du gjorde mina fel till rätt.
Saknar dig min pojke <3

Presentation

hej finisar, jag heter jennifer och är född 1998 jag bor i en liten skithåla vid namn vagnhärad,8 mil från stockholm,här kommer ni följa mig och min vardag, hope you like it!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards