Alla inlägg under oktober 2012

Av jennifer larsson - 31 oktober 2012 21:46

Det finns en kille som aldrig träffat mig.
Vi har bara snackat & sätt varandra på ishockey matcher.
Han började skriva till mig idag o skriva en massa elaka saker som att jag är tjock o patetisk. då gjorde jag klart för att jag är tjock, och att han är ett vider. för jag lovar, han är verkligen gigantisk!
sen började han skriva att han ska skapa problem för mig & att han ska döda mig och sånt skit.
och jag tog åt mig så mycket så berättade för mamma oxå, om han fortsätter så ska jag faktiskt gå vidare med det här.
låter som om jag är värsta tönten, men alla vet inte hur det känns att bli kränkt på de här sätet, det är det värsta man kan vara med om.
jag kanske är tönt som tar åt mig men jag är sån, acceptera mig för den jag är eller bokstavligen D R A !
jag kanske inte alltid är den där perfekta tjejen som alla ska tycka om, jag är inte den där smala och snygga tjejen. tjejen med stora bröst o snygg röv, den tjejen som alla killar vill ha.
jag är mig själv, inte den smalaste men jag är jag, inte den snyggaste men duger som jag är, den snyggaste röven, NEJ!
jag är bara mig själv och det ska jag kämpa för, mitt självförtroende ligger på botten just nu, men tack vare mina finaste vänner så vill jag kämpa, dom gör så att jag ser de ljusa med livet & får mig kämpa.
det jag vill komma fram till är, stå för den du är, du är fin som du är! dom äkta vännerna gillar dig för den du är, ignorera dom andra, säger inte att jag är bäst på det, men det är värt det, jag lovar.
vilket deppinlägg det blev, men ville ju att ni skulle veta varför jag är så ledsen, blev några tårar när jag skrev de här oxå men..
mina fina vänner är det bästa jag har!

puss

 
Av jennifer larsson - 30 oktober 2012 21:23

Hej alla fina!
drog hem från caroline vid 7 när jag kom hem så hoppade jag i ett varmt bad (idag igen.)
haha, men det var så skönt, hade ansikts mask och hårinpackning, behövs ibland, tände ljus och bara låg o tänkte.
efter badet drog jag på mig en varm pyamas och målade naglarna lite som jag dessutom ska gör om -.- blev inte som jag ville riktigt.
ska strax ta och äta lite, och dricka te, MUMS :D
haha, men iallafall så suger jag på att blogga, är verkligen sämst på det, caroline får lära mig lite.
men sitter iallafall här nu & bloggar på en dator, haft mobilen helatiden men nej, nu är det datan, ska försöka variera lite!
lyssnar på loreens låt, den har fastnat på hjärnan. Loreen-crying out your name, värt att lyssna!
blir iallafall en sväng in till stan imorn för att handla vinterskor med mamsen och säkert syrran, och tror det blir åka samma buss som carro hem istället för dit, hon åker tidigare än jag på morgonen.

får se hur det blir, ska iallafall ta och fixa allt nu så hörs vi!

ha de bäst, puss !  

Av jennifer larsson - 30 oktober 2012 08:08

Hej alla fina!
Vaknade grymt tidigt idag, inte likt mig.
Iallafall så spenderades dagen igår med caroline, hade det bara mys.
Idag vet jag inte vad som händer, åka ner till trosa eller vara med carro.
Jag upptaderar om det sen.
Ska jag färga håret rött?
Puss

Av jennifer larsson - 29 oktober 2012 18:39

Shit vad jag är sämst igen.
Jag suger verkligen på att blogga ibland, usch fy o blä på mig.
Iallafall så är det höstlov nu, fyfan va skönt !
De va första dagen idag och den spenderades med caroline, är fortfarande med henne.
Vi skaffade nyss en blogg tillsammans, skriver sen vad den heter.
Jag vet inte vad jag ska blogga om riktigt, ge förslag!! :)
Jag bjuder på lite bilder så upptaderar jag snart.
Puss

Av jennifer larsson - 24 oktober 2012 14:49

Känner att upptateringen är sämst, har liksom tappat orken att blogga men ska försöka förbättra mig nu, heja mig!
Har haft massor med plugg oxå,nför mycket faktiskt.
Blir hem snart, plugga som fan.
Väntar på carro som är på läxläsning för hon missade nått prov i svenska.
Imorn blir de bio med bästa brudarna och kanske träffa ...... Så kul ! :)
Har inte bestämt vilken film men de blir men, de blir bra till slut.
Sjunga inför skolan imorn oxå, hejhej pinsamheten hejhej..
Ska lova att bli bättre, hörs sen.
Puss

Av jennifer larsson - 22 oktober 2012 11:37

Måndag idag, slutar 15.30
Träning ikväll, orkar inte.
Förlust igår, 8-2, ingen komentar om matchen.
Fick världens tråkigaste nyhet idag, seriöst..
De kommer inte funka, ingen blogg lust.
Hörs :/

Av jennifer larsson - 21 oktober 2012 08:33

Vaknade nyss, måste snart dra till mamma o packa väskan.
Match mot nykvarn borta, 12.45 björkesta!!
Samling vid 11.00 i vagnhärad så, nu jävlar ska de köttas!
Upptaderar sen, puss

Av jennifer larsson - 20 oktober 2012 16:35

Hej alla fina!
Förlåt för dålig upptatering, inte meningen..
Men iallafall så drog jag till rebecca igår kväll o slagga där, pappa hämtade mig runt 12, drog in till södertälje o handla lite.
Kvällens planer- tänkte dra ner till trosa strax, eller ah 2 timmar.. Pappa lagar plankstek till middag, mums!
Så de är maten jag väntar på, träffa my o lite sånt.
Kan upptadera sen, lovar!
Hörs sen, bjuder på lite bilder.
Puss

Presentation

hej finisar, jag heter jennifer och är född 1998 jag bor i en liten skithåla vid namn vagnhärad,8 mil från stockholm,här kommer ni följa mig och min vardag, hope you like it!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards