Direktlänk till inlägg 30 oktober 2012

Rubrik saknas

Av jennifer larsson - 30 oktober 2012 21:23

Hej alla fina!
drog hem från caroline vid 7 när jag kom hem så hoppade jag i ett varmt bad (idag igen.)
haha, men det var så skönt, hade ansikts mask och hårinpackning, behövs ibland, tände ljus och bara låg o tänkte.
efter badet drog jag på mig en varm pyamas och målade naglarna lite som jag dessutom ska gör om -.- blev inte som jag ville riktigt.
ska strax ta och äta lite, och dricka te, MUMS :D
haha, men iallafall så suger jag på att blogga, är verkligen sämst på det, caroline får lära mig lite.
men sitter iallafall här nu & bloggar på en dator, haft mobilen helatiden men nej, nu är det datan, ska försöka variera lite!
lyssnar på loreens låt, den har fastnat på hjärnan. Loreen-crying out your name, värt att lyssna!
blir iallafall en sväng in till stan imorn för att handla vinterskor med mamsen och säkert syrran, och tror det blir åka samma buss som carro hem istället för dit, hon åker tidigare än jag på morgonen.

får se hur det blir, ska iallafall ta och fixa allt nu så hörs vi!

ha de bäst, puss !  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer larsson - 7 november 2012 17:50

Nu har jag bestämt mig, jag börjar blogga på nattstad nu. Känns bättre med ny start, även en header & så. Hoppas vi ses där. Här kommer en länk: http://www.nattstad.se/jenniferhelen Ha de bäst! Sprid min nya blogg gärna! Puss...

Av jennifer larsson - 5 november 2012 20:44

Jag ska skaffa ny blogg, bästa caroline ska fixa header o så. Ny start med allt nytt är bättre än att börja satsa nu! Hör av mig imorn om nya bloggen! Puss...

Av jennifer larsson - 3 november 2012 13:58

Hej fina läsare! Drog ut igår med carro, vi mötte moa vid halv 11, vidare mot samuel & jonte. Aldrig skrattat så mycke på länge faktiskt ;) Tack för kvällen! Kom hem runt 12, la mig direkt i sängen o messade med "han", somnade vid 1-2. Pappa väc...

Av jennifer larsson - 3 november 2012 13:58

Hej fina läsare! Drog ut igår med carro, vi mötte moa vid halv 11, vidare mot samuel & jonte. Aldrig skrattat så mycke på länge faktiskt ;) Tack för kvällen! Kom hem runt 12, la mig direkt i sängen o messade med "han", somnade vid 1-2. Pappa väc...

Av jennifer larsson - 2 november 2012 19:46

Hej finisar! Blev en dag på pappas jobb, när han slutade vid 16 drog vi till willys o handlade, bland annat godis till alla som kommer o säger "bus eller godis",häxor o skit. Kom hem o nu väntar jag på mat, upptaderar sen, puss!...

Presentation

hej finisar, jag heter jennifer och är född 1998 jag bor i en liten skithåla vid namn vagnhärad,8 mil från stockholm,här kommer ni följa mig och min vardag, hope you like it!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards