Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av jennifer larsson - 11 oktober 2012 20:32

"dagens" börjar bli tråkig så vill komma på nått nytt man kan göra på bloggen: maila förslag: jela98@hotmail.com eller komentera i de här inlägget.
Kom hem för ett tag sen, va med moa & sen hjälpte vi caroline att ta bilder till hennes nya header, super kul :)
Ligger nu i sängen & skriver med oliwer o läser bilogi.
Är sjukt trött, ska nog sova strax (haha)
Fredag imorn & helgen kommer bli bäst, träffa massor med folk, o massa innebandy ;)
Ooh, äntligen fredag imorn!
Börjar 8.00 imorn, har även hemkunskap.
Ska bli bättre med dagens outfit, vart halft depp ett tag så knappt fixat mig eller nått den här veckan men nu är jävlar är jag glad! Fick 3 poäng från C på engelskan oxå.
Tagga match på söndag oxå ;)
Bjuder på några bilder, puss!

Av jennifer larsson - 11 oktober 2012 16:20

Hej gullungar!
Kom precis hem till moa, slutade 15.30idag, suck..
Händer inte mycket alls idag, ska sätta igång med innebandyn igen ja, va hur osäker som helst förut för att få ihop skolan, träningarna, kompisar, familjen.
Men nu har ja kollat o de här ska gå, precis när ja berättar för min tränare att ja ska sätta igång så blir jag erbjuden att spela match på söndag.
Hah, har inte tränat eller ett skit, känns najs!
Ska börja träna nästa vecka, måndag & onsdag :)
Men just nu är jag med min bitch ;)
Lyssnar musik o snackar om grabbs, haha.
Men ska göra dagens snart, puss

Av jennifer larsson - 11 oktober 2012 09:41

Fan va jag suger på att blogga, ska bli mycket bättre, lovar!
Bloggar mer efter skolan iallafall, fan va sämst jag är men jaja, hörs sen!

Presentation

hej finisar, jag heter jennifer och är född 1998 jag bor i en liten skithåla vid namn vagnhärad,8 mil från stockholm,här kommer ni följa mig och min vardag, hope you like it!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards