Direktlänk till inlägg 31 oktober 2012

skriver av mig..

Av jennifer larsson - 31 oktober 2012 21:46

Det finns en kille som aldrig träffat mig.
Vi har bara snackat & sätt varandra på ishockey matcher.
Han började skriva till mig idag o skriva en massa elaka saker som att jag är tjock o patetisk. då gjorde jag klart för att jag är tjock, och att han är ett vider. för jag lovar, han är verkligen gigantisk!
sen började han skriva att han ska skapa problem för mig & att han ska döda mig och sånt skit.
och jag tog åt mig så mycket så berättade för mamma oxå, om han fortsätter så ska jag faktiskt gå vidare med det här.
låter som om jag är värsta tönten, men alla vet inte hur det känns att bli kränkt på de här sätet, det är det värsta man kan vara med om.
jag kanske är tönt som tar åt mig men jag är sån, acceptera mig för den jag är eller bokstavligen D R A !
jag kanske inte alltid är den där perfekta tjejen som alla ska tycka om, jag är inte den där smala och snygga tjejen. tjejen med stora bröst o snygg röv, den tjejen som alla killar vill ha.
jag är mig själv, inte den smalaste men jag är jag, inte den snyggaste men duger som jag är, den snyggaste röven, NEJ!
jag är bara mig själv och det ska jag kämpa för, mitt självförtroende ligger på botten just nu, men tack vare mina finaste vänner så vill jag kämpa, dom gör så att jag ser de ljusa med livet & får mig kämpa.
det jag vill komma fram till är, stå för den du är, du är fin som du är! dom äkta vännerna gillar dig för den du är, ignorera dom andra, säger inte att jag är bäst på det, men det är värt det, jag lovar.
vilket deppinlägg det blev, men ville ju att ni skulle veta varför jag är så ledsen, blev några tårar när jag skrev de här oxå men..
mina fina vänner är det bästa jag har!

puss

 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer larsson - 7 november 2012 17:50

Nu har jag bestämt mig, jag börjar blogga på nattstad nu. Känns bättre med ny start, även en header & så. Hoppas vi ses där. Här kommer en länk: http://www.nattstad.se/jenniferhelen Ha de bäst! Sprid min nya blogg gärna! Puss...

Av jennifer larsson - 5 november 2012 20:44

Jag ska skaffa ny blogg, bästa caroline ska fixa header o så. Ny start med allt nytt är bättre än att börja satsa nu! Hör av mig imorn om nya bloggen! Puss...

Av jennifer larsson - 3 november 2012 13:58

Hej fina läsare! Drog ut igår med carro, vi mötte moa vid halv 11, vidare mot samuel & jonte. Aldrig skrattat så mycke på länge faktiskt ;) Tack för kvällen! Kom hem runt 12, la mig direkt i sängen o messade med "han", somnade vid 1-2. Pappa väc...

Av jennifer larsson - 3 november 2012 13:58

Hej fina läsare! Drog ut igår med carro, vi mötte moa vid halv 11, vidare mot samuel & jonte. Aldrig skrattat så mycke på länge faktiskt ;) Tack för kvällen! Kom hem runt 12, la mig direkt i sängen o messade med "han", somnade vid 1-2. Pappa väc...

Av jennifer larsson - 2 november 2012 19:46

Hej finisar! Blev en dag på pappas jobb, när han slutade vid 16 drog vi till willys o handlade, bland annat godis till alla som kommer o säger "bus eller godis",häxor o skit. Kom hem o nu väntar jag på mat, upptaderar sen, puss!...

Presentation

hej finisar, jag heter jennifer och är född 1998 jag bor i en liten skithåla vid namn vagnhärad,8 mil från stockholm,här kommer ni följa mig och min vardag, hope you like it!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards