Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av jennifer larsson - 7 oktober 2012 21:51

De här är inge depp inlägg men upp till dig om du vill läsa !
Jag är så otroligt jävla kär, de är sjukt.. Men så himla rädd på samma gång, han gör mig så glad.
Att få vara i hans famn gör mig varm i hela kroppen & jag vill bara stanna.
Att lämna han efter vi träffats mådde jag dåligt av, fick en stor klump i magen & tårarna kom.
Varför blev de så? Har alltid undrat de..
Få höra hans röst ger mig en rysning, i hela kroppen, ingen kan föreställa sig de.
Kan knappt förklara med ord hur jag känner, kan bara säga att den här känslan har jag aldrig haft för nån alls.
Så K Ä R på riktigt, åååhh!
Fan va ja tjatar men kan verkligen inte släppa han i mina tankar, de är bara han i mitt huvud.
Tänk den gången du höll om mig första gången, magiskt!
Du är min drog som inte förstör mig, du gjorde mina fel till rätt.
Saknar dig min pojke <3

Av jennifer larsson - 7 oktober 2012 21:42

Dagens citat: do you want a perfect girl? Go and buy a barbie.
Dagens låt: beautiful-carly rae jepsen
Dagens person: blev ingen person, de blev min klass, otroligt kul med dom :)
Dom är värdefulla! Bilden är från 5an.

Av jennifer larsson - 7 oktober 2012 19:23

Halloj, kom hem för en stund sen & har precis ätit middag.
Herrarna tog hem de, 10-5 mot linköping, grymt!
Trosa edanö <3
Ska snart sätta mig ner o plugga lite engelska till pågrund av att jag ska göra provet imorn, nervös :o
Så ligger de till, lägger in dagens strax som ja lova !
Puss

Av jennifer larsson - 7 oktober 2012 14:49

Drar till hedebyhallen om ett tag och kollar på match, våra herrar division 1 kör!
Heja fram dom, jappjapp :)
Kan blogga mer i hallen sen, puss

Av jennifer larsson - 7 oktober 2012 10:07

Hej finisar!
Tillbringade även denna natt hos min finaste moa, igår va vi med caroline o bara hade de mys, skratta,kolla film, bråka, allt som en kväll kan innehålla för en 14 åring. Yeppyepp!
Moa o jag vakna för en stund sen & klockan är nu 10, solen skiner idag igen, happy face! :)
Vet inte riktigt vad som händer idag, tillbringa dagen med min finaste moa & hon ska hjälpa mig med att kanske packa & lite sånt för att jag får flytta hem till lägenheten snart, yihoo!
Igår var jag på middag hos min fina kusin i gnesta, taco mys!
Jag gör dagens om en stund och berättar mer om dagen, puss!

Presentation

hej finisar, jag heter jennifer och är född 1998 jag bor i en liten skithåla vid namn vagnhärad,8 mil från stockholm,här kommer ni följa mig och min vardag, hope you like it!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards