Alla inlägg under september 2012

Av jennifer larsson - 30 september 2012 00:00

ingen blogglust nu.
hör av mig imorn, allt är skit.
berättar imorn.
gonatt

Av jennifer larsson - 29 september 2012 23:33

uppdaterar istället för jennifer !
grym kväll med min ängel och imorn blir de att kolla match och sen antaglien ta härliga bussen till nyköping?  

dagen kommer då spenderas med bästavännen , kärlek ♥ 

och idag kollade vi bara på film och tjockade oss   

haha , men jag låter jennifer gå lite mer in på ''detalijer'' eller hur fan de stavas?

PUSS 

/ caroline med sitt kuliga liv. jappjapp ♥ 


 

 

Av jennifer larsson - 29 september 2012 19:00

sitter just nu hos caroline, vi bara snackar & lyssnar på musik!
taggar imorn, bästa!
vettefan vad jag ska blogga om så,ska tänka ett tag ;)
annars ge förslag!
PUSS

Av jennifer larsson - 29 september 2012 12:35

dagens citat:säg inte att du älskar mig om du en dag kommer hata mig.
dagens låt: tjena tjena tjena-byz
dagens person: philip andersson
så otroligt snygg & är verkligen helt sjukt snäll, bästa!

Av jennifer larsson - 29 september 2012 11:36

asså förlåt, suger på att blogga + att bilderna som skulle komma upp aldrig gjorde de :/
ska försöka blir bättre, vakna för nån timme sen, moa sov här.
hon kom till mig när jag kom hem vid 7-8, va ute och åt middag med mostrarna, mys!
gick upp tidigt för hon skulle med tåget som går nu, så nu skjutsa pappa ner henne till stationen.
jag ligger just nu i sängen, ska träffa caroline sen min bästavän, sover troligen hos henne också, sjukt länge sen!
vi har alltid roligt, imorn kommer troligen emil hit.
de ska bli sjukt nice att träffa han, ryser jao ;)
hahah, men iallafall.
kan bjuda på några bilder från igår + vilken outfit jag hade på kvällen!
kolla in, PUSS

Av jennifer larsson - 28 september 2012 12:10

hej fina bloggläsare!
tackar carro för hon upptaderade er igår, först försov jag mig, inte likt mig..
efter skolan igår drog jag hem till moa sjöden, vi åt, fixade oss och drog iväg på ishockey.
ssk-leksand, 3-2 till leksand :D LIF <3
sjukt najs va de, kom hem runt 10,orkade inte blogga då så jag somna nästan direkt.
sitter nu i skolan med linus & har haft hemkunskap, as gott. kan lägga in bild!
ska ha svenska snart & sen fysik, idrotten inställd så slutar 14.15 istället för 15.30, grymmt :D
ska ut och äta idag med en del av släkten för min bror fyllde 19 i söndags, inte så länge tänkte jag vara där.
ska träffa caroline & pontus senare, eller om ja skiter i att äta, får se.
saknar verkligen att va med caroline, min bästavän :)
kolla hennes blogg: www.carolinemarkne.bloggplatsen.se
bjuder på några bilder från igår och hemkunskapen så hörs vi senare.
PUSS

Av jennifer larsson - 27 september 2012 19:06

eller ganska ? 

jätte snäll faktiskt . 

bloggar åt både moa & jennifer för att dom inte bloggar så ofta men det är nog faktiskt värst för moa? 

hon skriver typ två rader sen bloggar hon 586389 år senare.. suck.. 

kika in hennes blogg iallafall http://moasjoden.blogg.se ! 

skitsamma , nu är det caroline som bloggar . 

jaa hon med sitt otroliga liv! 

yes , mitt liv är bäst fuck the rest . 

dagen idag har varit så otroligt seeg ! 

slutade halv fyra och var halft död då , depp osv. 

och jennifer den lillabajsiga ungen dissa mig för att åka på ssk-leksand . känner mig älskad!   

nu ska jag kolla film göra te/varm choklad just beacuse iam störd. 

PUSS 

/ caroline som får fan blogga på allas fan bloggar 
kolla min fula blogg :* 
http://carolinemarkne.bloggplatsen.se

Av jennifer larsson - 26 september 2012 18:45

kom nyss hem från mois, hade en super mysig dag med henne, snackade om massa & känslor som bara tjejer vill ibland.
måste bara säga att jag är så glad just nu, har världens bästa vänner, allt flyter på, de går bra med allt och att "han" finns i mitt liv just nu, mer om de sen..
är bara så glad, tack för just mina fin fina tjejer finns, moa, carro & mois, bästa!
just nu ligger jag i sängen och lyssnar musik o pluggar lite engelska, förhör imorn.
bloggar sen, PUSS

Presentation

hej finisar, jag heter jennifer och är född 1998 jag bor i en liten skithåla vid namn vagnhärad,8 mil från stockholm,här kommer ni följa mig och min vardag, hope you like it!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards