Alla inlägg den 22 september 2012

Av jennifer larsson - 22 september 2012 22:08

blev ingen myskväll inte, blev att min lilla moa kom till mig & vi drog ut och va med caroline och pontus, mys!
de va hur kallt som helst men ändå va vi så kungliga och satt kvar.
jag och moa drog hem och nu sitter vi här och bara chillar, lyssnar musik & fryser som fan :(
vet inte vad vi ska göra, bara ha massor med mys som bara vi kan.
men nu ska ja va social med moa!
lite bilder från kvällen, ha de bäst.
puss :)

Av jennifer larsson - 22 september 2012 18:38

snart ska min underbara vän caroline komma hem till mig o chilla, massa tjejsnack o bara mysa !
upptaderar senare, puss!

Av jennifer larsson - 22 september 2012 17:28

dåsa, ah.. jag heter jennifer och bor i vagnhärad somsagt 8 mil från stockholm, ungefär.
mina föräldrar är skilda men båda bor här i vagnhärad, bor hos min pappa varannan vecka oftast!
jag går på hedebyskolan här, alla säger att den suger men dom går oftast inte på skolan, jag tycker de är rätt chill på våran skola, bra lärare o enkelt att få betyg!
jag är 14 år och är född 1998, jag har 3 syskon varav att 1 är hel, min bror jonatan är min riktiga.
sen har jag julia & jerry men vi har bara samma mamma.
på fritiden så är jag mycket med mina närmaste vänner, älskar dom verkligen och har så otroligt roligt med dom, jag spelar innebandy & skolan tar en väldigt stor tid också tyvärr, har ingen pojkvän just nu.. letar efter den bästa som finns där ute!
jag hoppas att ni ska läsa min blogg, ja har mycke att skriva om.
vi får se om ja slänger in ett inlägg sen om lite smått o gott!
här har ni en bild på mig, puss! <3

Av jennifer larsson - 22 september 2012 17:01

jaha, hej alla ni som kommer läsa min blogg.
jag har bloggat förut på blogg.se & devote tycker att de gått sådär, jag skulle vilja prova igen.
nästan alla mina kompisar har blogg och dom har tjatat på mig, jag har lagt ner förut pågrund av att ja inte visste vad jag skulle blogga om, ingen insperation eller något alls.
men nu gör vi ett försök & vi får se hur vi gör med header och de, de låter hue tråkigt som helst men jag har bloggen för att skriva av mig, dela med mig av min vardag o lite bilder och så :)
hoppas de blir bra iallafall, nu ska jag kolla runt lite här och sen tänkte jag skriva ett inlägg sen och berätta om mig själv.
ha de bäst så länge, puss :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej finisar, jag heter jennifer och är född 1998 jag bor i en liten skithåla vid namn vagnhärad,8 mil från stockholm,här kommer ni följa mig och min vardag, hope you like it!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards