Alla inlägg under september 2012

Av jennifer larsson - 23 september 2012 14:44

precis duschat & ska dra ner till mamma och byta kläder,fixa mig o lite sånt.
för sen senare ska jag möta upp caroline & sen vidare till mois.
super najs, upptaderar sen.
bjuder på en osminkad bild & nyduschad.
puss!

Av jennifer larsson - 23 september 2012 13:36

hej alla jennifers läsare ! 

tänkte gästblogga lite , och jag heter caroline och har själv en blogg här på bloggplatsen   

täntke skriva lite om min & jennifers vänskap ! 

jag & jennifer är väldigt nära vänner och hon betyder massor för mig , min egna lilla stjärna som jag är så grymt stolt över 

hon struntar i vad alla andra tycker hon gör det som hon tycker är rätt och det är det som jag älskar mest med henne . hon är sig själv och jag älskar henne & hennes personlighet till 100% vi har grymma minnen tillsammans som jag aldrig kommer glömma , hon är en ''en gång i livet vän'' vänner som henne hittar mig inte ofta ,  även fast vi har bråkat så har vi haft våra bra stunder också ? underbara stunder faktiskt ♥ 

om man ska kortfatta de här så vill jag bara säga att jag älskar dig massor jennifer min egna ängel ♥ 

måste typ springa nu för jag ska till trosa med min låtsas pappa Patrik ! 

kolla gärna min blogg :* 

 

http://carolinemarkne.bloggplatsen.se 

http://carolinemarkne.bloggplatsen.se 

 

kommer en fin bild på mig & hjärtat ! 

PUSS

 

Av jennifer larsson - 23 september 2012 13:28

                           

<3

Av jennifer larsson - 23 september 2012 12:24

tro på dig själv.

Av jennifer larsson - 23 september 2012 10:17

godmorgon alla fina & fula läsare..
nej va taskigt, hello everybody! :D
vaknade för en stund sen faktiskt, katten kom o la sig mitt på en, jippi :/
men moa sover halftn trorja, när hon får mess reagerar hon, men annars så tar hon en väldigt stor del av sängen, de är bara hon som kan sova så ;)
men nu vaknade hon till liv, kan även länka hennes fina blogg sen :)
vet inte vad som händer idag, moa ska väl hem om ett tag för hennes kusin linn är hos henne, så när hon drar hem så ska jag nog städa lite i mitt rum.
senare ikväll tror jag att jag är så duktig att jag tar en powerwalk, grymt skönt!
för att tagga upp till skolan imorn, igen.
men jag upptaderar senare, puss!

Av jennifer larsson - 23 september 2012 10:17

godmorgon alla fina & fula läsare..
nej va taskigt, hello everybody! :D
vaknade för en stund sen faktiskt, katten kom o la sig mitt på en, jippi :/
men moa sover halftn trorja, när hon får mess reagerar hon, men annars så tar hon en väldigt stor del av sängen, de är bara hon som kan sova så ;)
men nu vaknade hon till liv, kan även länka hennes fina blogg sen :)
vet inte vad som händer idag, moa ska väl hem om ett tag för hennes kusin linn är hos henne, så när hon drar hem så ska jag nog städa lite i mitt rum.
senare ikväll tror jag att jag är så duktig att jag tar en powerwalk, grymt skönt!
för att tagga upp till skolan imorn, igen.
men jag upptaderar senare, puss!

Av jennifer larsson - 22 september 2012 22:08

blev ingen myskväll inte, blev att min lilla moa kom till mig & vi drog ut och va med caroline och pontus, mys!
de va hur kallt som helst men ändå va vi så kungliga och satt kvar.
jag och moa drog hem och nu sitter vi här och bara chillar, lyssnar musik & fryser som fan :(
vet inte vad vi ska göra, bara ha massor med mys som bara vi kan.
men nu ska ja va social med moa!
lite bilder från kvällen, ha de bäst.
puss :)

Av jennifer larsson - 22 september 2012 18:38

snart ska min underbara vän caroline komma hem till mig o chilla, massa tjejsnack o bara mysa !
upptaderar senare, puss!

Presentation

hej finisar, jag heter jennifer och är född 1998 jag bor i en liten skithåla vid namn vagnhärad,8 mil från stockholm,här kommer ni följa mig och min vardag, hope you like it!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards