Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av jennifer larsson - 6 oktober 2012 14:33

Tjena, chillar just nu hos moa, va nyss i hedebyhallen, satt i seket för laget som vann mot katrineholm med 19-0, så stolt ! :)
Vi åt nyss bullar, mumsi!!
Intresserar er så mycket men aja, vi lyssnar på musik iallafall.
Blev inge nyköping idag för vissa skäl, idioter o åhh allt, fml.
Ska till min kusin i gnesta vid 5 o äta middag, så säg till om nån i gnesta vill ses kanske.
Sen drar jag hem till mina finaste brudar o har tjejkväll för att imorn SKA jag till nyköping, skiter i vilket som.
Sov hos moa natten som va, mysigt vare!
Bjuder på några bilder från igår o idag o lite så, puss

Av jennifer larsson - 6 oktober 2012 00:09

yesyes, dagen/kvällen tillbringades med mina alldeles egna små änglar.

moa&jennifer! 

vi fixade oss i typ 1 , 2 timmer sen srog vi till hallen och kollade på 

trosa - örebro.

de gick åt helvete... 

sen så va vi ute en liten stund & tog massor med fula bilder !   

som jag tror jennifer kommer lägga upp på bloggen sen , kommer även bilder på min blogg ! 

men nu ska jag sleepa , trött som ett as ,

imorn blir det nog att va med dom igen ?antagligen?

får se ! 

PUSS 

/ caroline 

Presentation

hej finisar, jag heter jennifer och är född 1998 jag bor i en liten skithåla vid namn vagnhärad,8 mil från stockholm,här kommer ni följa mig och min vardag, hope you like it!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards