Alla inlägg den 3 november 2012

Av jennifer larsson - 3 november 2012 13:58

Hej fina läsare!
Drog ut igår med carro, vi mötte moa vid halv 11, vidare mot samuel & jonte.
Aldrig skrattat så mycke på länge faktiskt ;)
Tack för kvällen!
Kom hem runt 12, la mig direkt i sängen o messade med "han", somnade vid 1-2.
Pappa väckte mig halv 10 imorse, skulle städa mitt rum.
Är fortfarande inte klar -.-
Ska va barnvakt vid 5,efter de ska jag tillbringa kvällen med mina finaste tjejer, så natten tillbringar jag hos mois!
Massa mys på g, drar säkert ut oxå trorja, gör vagnhärad osäkert! ;)
Vi hörs senare, ska fortsätta städa & fixa mig.
Före-efter bild på rummet hitills.
Puss

Av jennifer larsson - 3 november 2012 13:58

Hej fina läsare!
Drog ut igår med carro, vi mötte moa vid halv 11, vidare mot samuel & jonte.
Aldrig skrattat så mycke på länge faktiskt ;)
Tack för kvällen!
Kom hem runt 12, la mig direkt i sängen o messade med "han", somnade vid 1-2.
Pappa väckte mig halv 10 imorse, skulle städa mitt rum.
Är fortfarande inte klar -.-
Ska va barnvakt vid 5,efter de ska jag tillbringa kvällen med mina finaste tjejer, så natten tillbringar jag hos mois!
Massa mys på g, drar säkert ut oxå trorja, gör vagnhärad osäkert! ;)
Vi hörs senare, ska fortsätta städa & fixa mig.
Före-efter bild på rummet hitills.
Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej finisar, jag heter jennifer och är född 1998 jag bor i en liten skithåla vid namn vagnhärad,8 mil från stockholm,här kommer ni följa mig och min vardag, hope you like it!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards